Tröttast!

Ja det måste vara jag det.... Men kände att jag skulle unna mig en öl innan jag skulle sova.
Så nu är det inte lång tid kvar tills sovdags!!
Hoppas på att få sova längre än 6.30 imorgon oxå.. Det är typ det senast Nellan vaknar nu för tiden.

Har bjudit syrran, Alice och Albin på lunch idag!
Gjorde tacokorv i ugn. (receptet kommer att läggas upp på yramammansrecept)
Alice blev kvar, hon ville stanna och leka med Nelly så, så fick det bli!
Jag fixade med lite disk och bakade en krämig chokladkaka sedan gick vi på promenad. Alice åkte Bobby car och Nelly gick med dockvagn. Tydligen skulle vi till Lena, Nellys farmor. De var rörande överens!
Där fick de fika och Hello Kitty tuggummi så gissa om de var nöjda!?

När Alice åkt hem och Tomas slutat jobba för dagen blev det pizza på Monroes.
Sedan vidare mot Färnbo och kika på nån maskin... Sen fika och prat hos familjen Flodman!!
Fick en jättegod kaka som jag tog receptet på.
Nellan som inte åt nå pizza över huvudtaget tuggade i sig grillad oxfilé och klyftpotatis hos dem.. Lite pinsamt men det var Karin som bjöd.

Fikat där går inte av för hackor det kan jag lova!!!
Sent for vi hemåt och Nelly somnade så klart i bilen...

Hoppas hon sover länge imorgon så att även jag får en sovmorgon! Behöver det kan jag säga....
Vore ju även bra om hon är pigg då vi ska till Läkerolen och kika på Pippi på is!

Ska klunka i mig slatten i ölen sen är det natta!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja dom jobbade jag med förra sommaren. Hälsa till dom då :)

2011-05-14 @ 12:35:13
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0