Trött tjej

Nelly verkade rätt slutkörd idag stackarn..
Hon har haft kompisar varje dag ett bra tag plus att vi varit ute och lekt mycket senaste tiden.
Nelly hade även varit trött på dagis idag hade hon erkänt.

När jag hämtade henne från dagis idag så ville hon med Tindra hem. Tindras mamma hörde det och sa att vi gärna fick hänga med dem.
Där lektes det och Nelly ville inte åka hem så klart..;-)

Men hem lära vi ju! Stekte pannkakor och Nelly åt med god aptit.
Efter maten gick vi ut och då tog visst energin slut....
Vi var nog inte ens ute i 10 minuter innan hon ville in igen. Men hon ändrade sig och ville åka på min cykel.
Så vi cyklade upp till ladugården och när jag ställer ner Nelly på marken säger hon att hon inte orkar gå.. Hon var helt sladdrig i kroppen och såg inte speciellt pigg ut.
Men hon satte sig på ett vedträ och tittade på medan jag lastade ved på en pall. Var även med Tomas en stund.
Nå pigg var hon som sagt inte.. Bara gnällde att hon inte orkade och att hon ville hem.
Tillslut gav jag upp och sa att vi skulle cykla hem. När jag frågade om hon orkade sitta på cykeln utan att somna fick jag ett nej till svar.

Men hem höll hon sig vaken. Direkt innanför dörren slängde hon sig på golvet. Jag klädde av henne och sa att hon skulle gå och kissa.
Nelly gick rakt i säng..
Tänkte att hon får väl vila lite medan jag tvättar mig och grejar. När jag går och tittar till henne har hon dragit på sig täcket och somnat!

Stackars barn, hon måste varit REJÄLT trött alltså.. Kollade febern men den var på 36.8 så ingen fara där.
Hoppas hon sover hela natten och vaknar pigg imorgon!
Jag ska ju på sjukhuset plus att jag bokat in klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0