Skapligt stolt över mig själv!

Tänk att jag fick en chock i morse när jag kom till jobbet!
Jag tycker mest att jag varit till besvär och bett en massa om hjälp där..
När jag satte mig vid datorn för att starta upp i morse kom chefen och fråga om jag hade sett mailet?
Jag hade inte sett nåt mail och började fundera vad det var frågan om...
Men det var ingen farligt alls!!!
Hon meddelade bara att jag kommit tvåa i en tävling där det gällde att lägga flest ordrar!!??
Inte illa tycker jag som är alldeles ny på stället. Jag visste inte ens att de hade en tävling.
Jag trodde förstås att hon skojade med mig men det gjorde hon alltså inte!!:-)
Det jag vann var inte stort i jämförelse mer äran men mycket trevligt med glasscheckar på 50kr!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Grattis! Va roligt :)

2011-05-26 @ 23:30:25
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis Linda! Vad roligt att det går så bra för dig på nya jobbet!!!

2011-05-27 @ 09:11:20
Postat av: ullis

Grattis - se där -en bra början... ; D

2011-05-27 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0