Lördagen med bilder

Efter att vridit och vänt och funderat hit och dit kom Nelly och jag till sist iväg på betessläpp!
Det är ju bara för härligt att se korna och glädjen de utstrålar.
Sjukt mycket folk var det som kom och kiakade också.



Även Nelly knäppte ett kort.



Efter lunch var det äntligen dags för Pippi på is!!
Nellan tyckte att det var lite otäckt när de sköt i "kanonerna" och när poliserna Kling och Klang kom fram ville hon åka hem.. Jag frågade varför och det var för att hon var rädd. Stackar'n.;-)
Annars tror jag Nelly tyckte att det var en bra föreställning på det stora hela.
Tog några bilder men de blev helkassa..:-(



Skeppet Hoppetossa!



Pippis pannkakor!



Spännande och mysigt var det!

I pausen fick Nelly köpa sig en Pippi-docka som minne av dagen.
Efter föreställningen åkte vi och åt kvällsmat på Max. (Det var det visst fler som gjorde...)
Eftersom att det var så mycket folk på norra så åkte vi till södra men det var mycket folk även där.
Lite hoppborg och kana blev det efter att vi ätit färdigt.







Vi hade en riktigt mysig dag med bara tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Låter ju heltrevligt! Micke sa att han såg dig på betessläppet och vinkade som en galning, men du såg visst ingenting :P Tittade faktiskt om jag skulle se er för jag tänkte att ni säkert skulle dit, men jag såg inget jag heller :)

2011-05-16 @ 09:05:47
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0