Huh

Startade en film åt Nelly och gick in på toa. Stängde till och med dörren, satte mig och tänkte att nu får jag nog vara ifred. Äntligen!!
Jag hann sätta mig ner, då hör jag min älskling ropa.. MAMMA!!
Där var den ron glömd... Det var fel språk på filmen.........

Nu satte jag mig i soffan för att ta igen mig lite och blogga. Tror ni det är tyst 5 sekunder i sträck ens!? Knappast!
Jätteroligt att det är fart på mitt barn och att hon tycker om att prata. Men ibbland blir det FÖR mycket. Tänk en liten liten paus ibland. Det skulle vara skönt det!
En önskan är ju att få göra nånting själv emellanåt. Som att gå på toa/duscha/borsta täner/laga mat/hänga tvätt eller så..
Den önskan verkar vara grymt svårt att få uppfylld.... Nu ropar ungen igen! Bye......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0