2 spontana besök idag!

Jag tycker att det är jättetrevligt att folk bara "kommer förbi" men det visste ni nog förr?;-)
Nu hade vi till och med hyfsat städat så då kändes det extra skoj!

Första besökarna som kom var Patrik, Rosita och William! De kom strax före lunch så de stackarna fick inget fika.. Fast jag fråga förstås om de ville ha iaf.
Nelly och William gungade och grejade.

När de hade åkt fixa jag till lite lunch och Nelly följde med Tomas till kossorna.
Jag satte mig vid bordet och skulle till att äta när Tomas och Nelly kom hem.

Precis då så kom nästa besökare. Det var Anna, Ingemar och Linus! Riktigt längesen var det.
De fick titta på när vi åt och NElly var visst riktigt besviken på mig för att jag inte bjöd dem på mat. Men hur skulle jag kunna veta att vi skulle få besök mitt i lunchen!?;-)
De verkade iaf nöjda med att få fika sedan.
Efter fikat ville Linus och Nelly ut så Anna och jag följde med dem. Det blev lite lek och sen åkte de hem.

Nellan och jag hade bestämt med syrran och barnen att vi skulle ses i en lekpark idag. Men när vi hade tid med det då låg Abbe och sov middag så vi for iväg till Sandviken och handlade mat istället.

Hem och packa upp varor och fixa mat som inte var det lättaste idag.....:-(
Men det löste sig till slut!;-) BLev en helt ny rätt och den gick att äta den med.

Så sent och sider drog vi iväg till en lekpark. Jag hade ju lovat.... Så vi packade med tandborsten och drog iväg!
Riktigt skoj hade de alla 5 barnen  iparken iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0