VAB

Egentligen ska jag inte klaga för det är inte ofta Nelly varit sjuk jämfört med andra.
Men alltså hur tråkigt är det inte med sjuka barn!?
Nu har hon inte varit så hängig så vi har varit ute en del ändå.
Men det tjatas och det gnatas och inte vill hon äta mat något vidare..
Så idag har jag låtit henne äta det hon viljat ha. Det har blivit frukter, yoghurt och smörgås bland annat.

Just det jag kanske ska skriva om varför jag vabbar.;-)
Nelly har feber till och från och så är hon lite snorig och hostig..
Hoppas hon är piggare imorgon!
Jag ska nämligen vara på sjukhuset imorgon klockan 10. Men troligtvis får jag ringa och avboka...

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, krya på er! :(

2011-03-31 @ 07:51:03
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0