Som en dag ska vara på ett ungefär

Direkt efter frukost och massa tjat på Nellan så drog vi iväg för att träffa Johanna och Leo i pulkabacken!
Var inte direkt lätt att få Nelly klar för att åka....
Men iväg kom vi tillslut och riktigt mysigt hade vi!
Tror vi var ute i 2 timmar. Hann även med en liten stund i lekparken!







Barnen lekte och kämpade på i snön.

Efter att vi fått i oss lunch åkte jag till Sandvien och fyllde på matförrådet rätt rejält. Har handlat mat för 1350:- idag....:-S

Nelly ville absolut inte med... Hon hade tur och fick leka med Ida och Gustav medans!

När vi kom hem och jag packat upp alla varor kom Anso och Julia på besök! De kom och firade min födelsedag lite i efterskott. Jag fick en fin bukett med vita tulpaner.:-)

Sen har det i stort sett bara blivit matlagning och kikat på bygglov.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Skönt att få påfyllt igen nu då? :)

2011-03-01 @ 23:18:32
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Jätteskönt!

2011-03-02 @ 08:56:18
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0