Röntgen

Jag är ASNERVÖS....
Imorgon ska jag på röntgen och ska dricka nån jävla kontrastvätska en timme innan.. En liter dessutom och jag kan tänka mig hur vidrigt det smakar...

Direkt efter jag varit på undersökning ville de skicka mig på op men jag ville allt veta att det verkligen behövs innan nån sätter en kniv i mig!
Alltså jag har alltid sagt att jag dör hellre än att bli sövd och skuren i.
Jag vill ju ha kontroll om de ska göra nåt så hemskt med min kropp! Är det så konstigt!?

Jaja, får väl ta en sak åt gången nu.. Överlever jag morgondagen så får jag väl bekymra mig över nästa grej efter det då....


Kommentarer
Postat av: Malin

Men varför?

2011-03-26 @ 06:43:31
Postat av: Jennie Östman

Det undrar jag också! Det gör ju inte ont på något vis!

2011-03-26 @ 20:25:38
URL: http://jenniebenni.blogg.se/
Postat av: Jennie Östman

Du kanske menade varför hon röntgades du förresten...

Jag undrade varför hon var nervös.

2011-03-26 @ 20:27:12
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0