Pulkabacke igen!

Idag har vi haft en trevlig förmiddag i pulkabacken/lekparken med Maria, Gina,  Emmy och Mira!
Nelly blev trött och lessnade ur på slutet..
Hon somnade när vi kom hem så hon har inte ens fått i sig någon lunch än.
Men när hon vaknar ska jag stoppa i henne nåt. Förhoppningsvis hinner vi ut en sväng till idag. Men jag måste även hinna duscha och fixa kvällsmat innan kl. 17.
Ska skjutsa Nellan till faster Maria för barnvaktning då, sen drar Tomas och jag på buggkurs!

Imorgon blir det en sväng på Ockelbo marknad och kanske till min mormor som fyller 85 år.
Annars har vi nog inte många planer för helgen tror jag.

Kommentarer
Postat av: malin

ska inte nelly till sin moster?

2011-03-04 @ 15:12:23
Postat av: Linda

Det får hon garanterat inte med dessa magsjukesmittor...

2011-03-04 @ 21:56:48
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0