Me & i

Så där, då har jag äntligen fått se vårens kollektion från Me&i.
Dessvärre blev jag faktiskt besviken...
Var inte mycket alls jag blev impad av. Köpte en t-shirt och en klänning åt Nelly men det var bara t-shirten som jag verkligen gillade.

Det var ju iaf trevligt med främmande och att få bjuda på fika!
Allt jag bakade idag var äggfritt för syrrans skull.
Den äggfria kladdkakan såg bra ut men smakade inte så klart inte som en riktig kladdkaka..
Bullar gjorde jag i nya assin! Gjorde både vanilj och kanel.
En päronkaka som faktiskt var riktigt god och så gjorde jag sirapskakor.

Ska lägga upp recept på yramammansrecspt.blogg.se så fort jag får tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0