Bilder på det som handlades i Kupolen

Äntligen ska jag visa er!;-)



Kjolen och t-shirten shoppades i Borlänge. Jag ville även köpa ett par jättefina randiga leggings till men det fick jag inte för Nelly..



Jag blev störtförtjust i kjolen! (Är lite avis på den platta fina magen oxå);-)



Nya hårspännen. Igen. Fina fräscha färger.



Ny tröja, nästan lika som en hon växt ur. Fina påskservetter ville mamman ha och nya strumpbyxor till Nelly! Alla hennes är för små nu...



Jag köpte mig en klocka!



Nelly tyckte att jag skulle köpa nya strumpor eftersom att jag hade hål på mina..



Den här lådan tänkte jag kan bli lämplig till allt apotekstjafs.

Skor och stövlar glömde jag visst fota så det får ni kanske se en annan gång..


Kommentarer
Postat av: Malin

jättefina färgglada saker!

2011-03-29 @ 07:01:02
Postat av: Linda

Tänk att JAG shoppade så "mycket"!;-)

2011-03-29 @ 08:09:06
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Vilka fina tröjor!

2011-03-29 @ 15:45:23
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0