Tillbaks

Saknar min blogg de dagar jag inte skriver men prioriterar inte att sitta så myket vid datorn nu...

Tomas har varit i Malmö. Han fick ett stipendium och med det en resa till Malmö.
Mamma har varit här från igår till ikväll för att passa Nelly. Känns bra att Nelly gått lite mindre på dagis denna vecka!:-)
Jag har haft det riktigt nice!
Mamma är ju sån som gärna hjälper till och gillar inte direkt att sitta på rumpan.;-)
Så igår när jag kom hem då hade hon handlat, tvättat/hängt tvätt och maten stod på bordet!
Kan det bli bättre!?
Näe jag tror knappast det!
Idag hade mamma och Nelly varit och badat med syrran och hennes barn på 2 olika platser.
Även ikväll kom jag hem till dukat bord.:-)
Men imorgon får jag nog fixa själv om det nu inte blir pizza då..;-)

Blir en dag på dagis för Nelly igen imorgon och jag är lite smånervös eftersom att 2 barn på dagis har magsjuka nu....:-(

I helgen ska jag se till att vara med Nelly så mycket jag hinner, har blivit alldeles för lite med det den här veckan...
Ska även försöka baka nåt om det inte är så varmt.
Jag som alltid brukar ha hembakat i frysen har typ inget nu... Kanske att det skulle räcka till en fika kan jag tro...
Lite hembakt matbröd skulle även det sitta fint!

Nä nu ska jag kolla på alla bloggar som blivit uppdaterade sen sist jag kollade... Har 26 nya inlägg att läsa!


Kommentarer
Postat av: Lotta J

Heej!

Jo det där m magsjukan vet vi allt om ;) inte kul det inte...

Utflykts-tips till helgen om du vill besööka dina gamla hemtrakter är fäbodaagen i häckelsäng,, värt ett besök!!! Traktor och vagn från h-äng kl 13.00 (tror jag!), eller bil på egen hand förståss.

Jag och barnen har spenderat ett dygn i mina gamla hemtrakter, såååå himla najjs!!!!!! ME LIKE!!! :)

Ha det gött!

ps... om det är ngn tröst så blir det jobb resten av sommar´n för mig å.... fast ett nytt sådant!! :)

2011-07-01 @ 10:49:47
Postat av: Linda

Är fäboddagen imorgon? Var det ni som kom med magsjukan till Storvik månne?;-) Vad har du för jobb nu då?

... Och när ska du skaffa facebook??? För det ska du!;-)

2011-07-01 @ 22:01:25
URL: http://yramamman.blogg.se.
Postat av: Lotta J

Japp, fäboddagen är 2a juli.

Nääää du inget facebook för mig inte :)

Tack och lov träffade vi inte sjuklingarna denna sväng så vi kunde varken smitta eller smittas..phuu.. inte kul m den där åkomman :(

From m måndag ska jag administrera ett stort projekt :) känns hur spännande som helst!! Dax att byta efter 14 år....(!!!!!) :) :)

2011-07-02 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0