Var som att tomten kom!

Igår när jag kommit från jobbet och satt mig för att äta berättade jag för Nelly att vi skulle få besök.
Jag frågade om hon kunde gissa av vem, men det kunde hon inte.
Sa då att mormor och morfar skulle komma.
Till svar får jag: Jag vill inte mormor kommer, jag gillar inte henne..
Jag: Vill du att morfar ska komma då?
Nelly: Ja

Mormor och morfar kommer och Nelly lyser av förtjusning och kramar om mormor som aldrig förr!;-)
Tror att hon varit lite sur på mrmor för att de inte träffats på drygt 3 veckor.. Var lika förra sommaren oxå.

Av mormor och morfar fick hon massa med roliga/fina grejer!
En klänning, strumpor, strumpbyxor, barbi, ponnyhästar och choklad.

När de sen skulle åka igen... Tror ni att hon sa hej då och vinkade?;-)

Pontus var oxå med igår och de 2 lekte så himla bra och de kramades och myste! Kul att se dem själv faktiskt, blir helt annat när alla kusiner är med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0