Överraskning

I fredags hade jag tänkt sluta tidigare eftersom att jag lyckats skrapa ihop lite tid under veckan.
Men som tur var vill inte jobbarkompisarna släppa hem mig.;-)
Fick ett mms av Tomas på Nelly. Det såg ut som att de var på ett tåg....
Och det var dem!
De kom för att hälsa på mig på jobbet. Tur var väl att det var riktigt lugnt på jobb den dagen.
När jag slutat åkte vi och hälsade på Ulrika som bor i närheten av mitt jobb.
Vi tog med oss henne till Max för intag av kvällsmat.
Nu har jag ätit på Max i Falun 3 gånger och det är sjukt vad lång tid man får vänta på maten där!
Jag kommer passa mig för att åka dit igen...

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

Hur har din dag varit?

Följa varandra via bloglovin?

Kramar!

2011-07-19 @ 22:35:25
URL: http://lkbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0