Nu var det längesen på riktigt!

Skriver jag i den ena bloggen så blir den andra lidande. Men jag tror ändå inte på att slå ihop bloggarna även om det skulle kännas lättare.

I veckan har vi hunnit med en del faktiskt fast att det har varit jobb oxå.
Tomas håller på med hö så honom ser vi inte mycket av.

I lördags tog vi med Emmy till Sandviken och gjorde några fynd. Jag skulle köpa ett regnställ till Nelly men det blev inget med hem...

På söndagen åkte Emmy, jag och brudarna till Ockelbo på marknad!
Perfekt marknadsväder men vi blev besviken på maten.

Måndag? Undra om det var då syrran med familj var hit?

Tisdagen var Nelly och jag till Kvarnbacken och tittade på raggarbilar! Mysigt att vara bara hon och jag faktiskt.

Onsdagen blev Nellan hämtad av moster på dagis och vi blev bortskämda med mat där!:-)

Torsdag var ju igår och då ringde mamma och ville hämta Nelly på dagis, så det fick hon göra.
De hade varit och badat med syrran, Alice och Albin.
Jag gjorde kycklinggryta till kvällsmat som jag förhopningsvis ska blogga om snart.;-)

Idag blev det fiskpinnar och pulvermos till kvällsmat.. Ibland lär det bli så nu för tiden.:-/
Jag röjde runt lite här hemma sen tog Nelly och jag cykeln för att "hälsa på" Tomas när han körde hö. Men nån Tomas träffade vi inte på.. Cyklade mot lagårn och då mötte vi honom. Vi stannade och beundrade kalvarna en stund sen cyklade vi hem och hade riktigt myspys!
Tror att det är sånt som kallas "fredagsmys".;-)
Nelly somnade på stubinen men det var ju inte så konstigt när hon vaknade klockan 6 och lade sig strax innan 21.


Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Lät som en skön vecka!

2011-07-09 @ 08:36:33
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0