Varför ska man behöva sömn?

Svårt för många men skönt för dem som kan sova.

Själv så har jag lite för ofta svårt att somna på kvällen. Spelar inte så stor roll vilken tid jag lägger mig , jag somnar ändå inte förrän efter några timmar.

Nelly brukar iaf oftast sova bra men i natt vet jag inte vad det varit?
Först somna hon vid 21 sen var hon vaken strax före 23. Då hade vi nästan tittat klart på en film så hon fick ligga med mig i soffan. Hon sov medan alltså.
Sen bar jag in henne till sängen och jag la mig nog 23.30.
Hade fortfarande inte somnat när Tomas kom i säng och då var nog klockan 00.30.
Klockan 5.30 tyckte Nelly att det var morgon och ville ha frukost...
Men jag förklarade att vi skulle inte gå upp och sa att det fortfarande var natt..
6.40 var det dags igen då var hon kissnödig!
Ja, ja, då gick vi upp och så fick hon sin efterlängtade frukost.

Jag känner att det kommer bli en lång dag....

Tur det finns tv så här på morrn iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske du börjar förstå varför hon inte får sova här just nu! Ska hon vara vaken lika många gånger som Abbe så blir det nog ganska jobbigt! Plus att om jag ammar när hon vaknar vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till!

2011-01-08 @ 10:40:31
Postat av: Linda

Klart jag förstår!

2011-01-09 @ 09:01:14
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0