Påminns hela tiden om att jag ska bli 30 år snart....

Känns lite jobbigt att bli så gammal!
Men bara att inse faktum.
Någon ferre blir det inte för er som kanske hoppades på det.;-)

Jag tänker att de som vill får gärna komma och fika och umgås antingen den dagen jag fyller eller en annan dag som jag ska försöka bestämma snart. Vet att de är några som vill komma men inte kan på den rätta dagen.
Har oxå blivit tillfrågad vad jag önskar mig i present.
Egentligen tycker jag att det inte behövs några paket. Jag blir glad bara av att någon kommer och umgås!

Det jag helst av allt vill om jag nu ska önska mig något är.. Faktiskt att gå på spa! Alltså hade jag pengar skulle jag bjuda mina vänner för att få en fin och härlig dag tillsammans! Nu är det ju så att jag inte har så mycket pengar tyvärr... Men det skulle vara trevligt om det var några vänner som ville ägna en dag på spa med mig! Men vet att inte alla vill/kan/har råd...

Och är det nu någon som absolut vill köpa någon grej till mig så ska jag komma med några önskningar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0