Mysdag

Blev en härlig dag i Hamrånge!
God köttfärslimpa till lunch och sen fick jag lax på kvällen.
Nelly åt korv och mos. Mamma och pappa åt kallrökt lax och jag åt pepparlax. Gott med färkst fisk!
Saknar det lite ibland..

Det blev en tur på skridskorna efter lunch. Var ju ett tag sen sist.. Kände mig alldeles darrig i bena och fötterna men det blev bättre och bättre.

Blev en tråkig bild på mig men jag bjuder på den ändå. (Inte så lätt att knäppa på sig själv)



Nelly tyckte att det var skoj tror jag men vi höll ju i henne. Hon fick även prova att hålla sig i en liten spark.
Fick skjuts av mormor till bandyplan.







Jag hann även sticka färdigt den andra sockan till syrran!
Hon fick ju en i julklapp så hoppas att hon inte hunnit slita ut den.;-)



Oj då.. Bilden kom visst lite galet men så får det va!;-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ursäkta men... HAHAHAHAHAHAHA!!!

D här va ditt roligaste blogginlägg på länge!! :-D

Först den underbara bilden på dig i hjälm å sen hellst EN raggsocka till syster.. Som du hoppas hon inte hunnit slita ut!!

Ja menar.. Ja ser Jennie gå runt hemma me EN socka endast, blå om tårna på den andra foten ;-)

Du e underbar!!! :-D <3

2011-01-15 @ 22:57:56
URL: http://karinslillavarld,blogg.se
Postat av: Linda

Tack, kära Karin, kul att jag kan underhålla dig!;-)

2011-01-16 @ 07:14:55
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja,det är ju dags för stoppning på den anrad sockan nu! Jag brukar ju använda den ganska mycket eftersom jag bara har råd med en strumpa så då har jag raggis på den ena foten och strumpa på den andra...

2011-01-16 @ 10:02:54
Postat av: Linda

Jag kan ta och skicka med lite extra garn med sockan då så att du kan laga! Förresten kan jag skicka med någon strumpa oxå..

2011-01-16 @ 11:21:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0