Lite av varje

Tack o lov verkar det vara bra med Alice idag!
Värre med Albin... Men ändå lite bättre idag. Hoppas att han får hjälp i morgon.

Har köpt 2 semlor idag. Är inte så förtjust i dem men nån måste man ju proppa i sig i semmeltider!;-)
Jag har ätit två tredjedelar delat på 2 gånger. De är mäktiga alltså!
Grodsemlor är iaf bättre än vanliga.

Syster med barn kom hit efter dagis idag! Träffas allt för sällan på sistone pga alla konstiga sjukor...
Trevligt var det men som vanligt blir jag alldeles slut.;-) 5,5 timme umgicks vi idag.
Jag älskar verkligen hela familjen men det blir lite smått hysteriskt med så många i det här lilla huset..
Medan Jennie och Albin var till läkaren på HC så var Wilma och Pontus med Tomas hos kossorna. Tror att de tyckte det var roligt!
Alice och Nelly lekte och det är så gulligt att Alice tar hand om Nelly.:-)

Vi bjöd eller kanske snarare jag bjöd dem på langos. Herre Jesus, hur kan jag komma på så många galna idéer!?
Det blev iaf klart till slut och alla blev mätta! Lite glass fyllde vi ut magarna med oxå!
GB:s halvliterspaket med lakrits var helt sanslöst god!

Nu ska jag ta och läsa lite om jag orkar innan det är sovdags. Har börjat bli kvällstrött igen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och inte fick du vila idag heller...

2011-02-01 @ 18:25:02
URL: http://jenniebenni.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä, men det gör inget! Värre att jag inte sov typ nåt i natt...

2011-02-02 @ 07:38:43
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0