Härlig dag till slut!

Fram tills jag kom hem efter att ha hämtat Nelly på dagis var dagen lite upp och ned hela tiden.
Vid hämtningen fick Nelly frispel... Usch vad det är jobbigt, speciellt när jag inte vet varför hon blir så där otroligt arg.
Hon lugnade iaf ner sig skapligt när vi kom hem. Lite tjafs men vi gick ut och jag drog henne på bobben en stund och så pratade vi lite och kramades!

Sen kom Tomas och hämtade Nelly och de åkte bort medan jag grejade och gjorde tacopizza.

Efter de hade ätit så bakade Nelly och jag muffins. Först blev det chokladmuffins som jag ville och sen gjorde vi rosa muffis som Nelly ville!
Hon är verkligen duktig på det här med att baka.

Så innan läggningen blev det familjefika med muffins framför Lotta på bråkmakargatan. Ljus tände vi oxå på Nellys begäran!;-)
Jag är supermätt efter piza och muffins..... Skulle inte ätit så mycket..

Kommentarer
Postat av: Tina

Trotsåldern kallas det.;-)

2011-01-21 @ 06:57:43
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0