Den hemska sjukdomen har drabbat oss...

Nelly blev magsjuk igår......
Ni som känner mig vet ju vad jag känner för sånt. Hellre dör jag. Typ.
Det har faktiskt gått rätt bra tack vare att Tomas varit hemma och hjälpt till. Han är liksom inte riktigt lika känslig som jag är.;-)
Blev några spyor.. Den första i sängen och resten i hink tack o lov!
Och som tur är så ställer min snälla vän Anso upp och lånar ut sin stora tvättmaskin till oss!
Stort tack till henne!!!
Våran är för liten att tvätta bäddmadrasserna i.

Nu verkar det iaf som att Nelly är piggare och gnälligare.;-)
Det vanliga mammatjatet har dragit igång igen.

Jag har så klart försökt gardera mig med både vitpepparkorn och whisky. Vi får väl se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0