Bad med Mamma Mu!

I torsdags fick Nelly och jag med oss Tomas till badhuset!
Han har lovat henne för längesen..
Vi åkte till Hofors där jag tycker att det är bäst för små barn. Billigt är det också!
Jag hade kollat öppettiderna och de skulle öppna kl. 15 och stänga kl. 19..
Vi kom dit 16.10 och då visar det sig att de stänger 16.30 för att det är dagen före nyårsafton. Dåligt att det inte stod på hemsidan!

Nelly blev förstås jättebesviken.. Vi kollade hur det var öppet på Parkbadet i Sandviken och de hade öppet till 20.
Så vi åkte dit.
Tycker att det är alldeles för dyrt att bada där men nu var vi ju så inställda på att bada. Kallt var det där oxå..
Vi badade i alla pooler utom simpoolen. Nelly tycker att det är så roligt och mysigt så vi borde bada oftare!

Sent blev det innan vi kom hem. Vi stannade även på Ica för att handla innan vi åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Lotta J

jag är ingen badhusmänniska,,,avskyr verkligen badhus,,vet inte varför egentligen, men varje gång vi är iväg med barnen till ngt sånt ställe (typ max 2ggr/år) tänker jag " Å vad barnen gillar det här, de har så kul, vi borde göra det oftare..." och ändå blir det inte oftare,,,faan,, jag borde bli bättre på att offra mig lite för tjejerna,,. På sommaren badar jag dock gääärna!! :)

Gott nytt förresten!!

2011-01-02 @ 10:17:47
Postat av: Anonym

Egentligen kan man ju undra varför man inte badar på badhus oftare när barnen älskar det och är så snälla och duktiga som de faktiskt är. Det är ju faktiskt inte långt till Hofors och verkligen inte dyrt att gå in, jag går till och med in gratis! Vi måste skärpa oss! Borde ju faktiskt kunna göra det en dag i veckan!

2011-01-02 @ 12:16:39
Postat av: Linda

Gott nytt till dig med Lotta!

Ja ibland borde man göra lite mer saker utav det barnen tycker är skoj.



Javisst syster! (Om det nu är du som kommenterat);-)

2011-01-02 @ 15:50:32
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0