Ville lämna hemmet

Idag efter dagis kände jag verkligen inte för att åka hem.
Vi hade tur och fick våldgästa Johanna och hennes barn!
Blev lite lek där men Leo ville hellre spela tv-spel/data-spel. Nelly fick prova på bowling men gav upp när hon inte riktigt förstod hur hon skulle göra.
Tyckte lite synd om henne faktiskt. Först att hon inte förstod och sen med en mamma som är värdelös att förklara och bara blir stressad..

När vi kom hem blev det lite yoghurt och sen lek/pärlande. Till middag blev det risotto.



Sen lite pussel och spel.
Efter en stund klagar Nelly att hon är trött. "Men gud va trött jag är";-)
Så då ville hon titta lite på film.
Tänkte att det skulle bli tidig nattning ikväll men det sket sig.
Först ringde Emmy och när jag la på med henne så fick vi främmande. Trevligt både och självklart!
Så i sängen hamnade inte Nelly förrän 20.05 och somnade nog 20.25 efter en del läsning.


Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja, Leo var nog den tråkigaste lekkamraten idag :( Men det var jättetrevligt att ni kikade förbi tyckte jag i alla fall :)

2011-02-21 @ 22:18:55
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0