Väder, kyckling och godis!



Otroligt skönt väder verkar det vara idag!
Hoppas vi hinner ut en sväng.
Hittills har vi varit inne och eldat.. Superkallt inne tycker jag..
Vi ska snart fixa lite mat och sen ska vi försöka ta oss ut en sväng!
Till lunch blir det kyckling, ris och jordnötssås. Nelly älskar det!
Lite lördagsgodis ska hon nog oxå få klämma i sig om hon vill.

Har fortfarande 1000 grejer att fixa till alla födelsedagsfiranden.. Men orken i kroppen har inte kommit tillbaka än...:-(
Försöker vila så mycket som möjligt för att bli pigg nån gång. Men igår kunde jag inte låta bli buggen, gick ju rätt bra iaf. Lite trött var jag ju efter men jag orkade hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0