Tråkigt

Idag känner jag bara en stor frustration i kroppen... Inget känns bra eller roligt...
Snart kommer iaf syrran, Alice och Albin hit. Hoppas att de kan lätta upp stämningen lite!

Hade så mycket planer för det här lovet men det blir nog inget till slut.
Flera som sagt att vi kan ses på lovet oxå men jag ska banne mig inte tjata nå mer. De som vill får höra av sig till oss så slipper jag tröka ut folk.

Ja, jag är på rejält pessimist humör idag. Tyvärr..

Nån gång under dagen lär jag fara iväg och handla oxå, helt tomt på mat. Kött finns men det kan ju vara gott att äta något till känner jag.

Kommentarer
Postat av: malin

Ja jag sa i går att jag är ledig till fredag

2011-02-28 @ 13:16:26
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Enbart kött lät faktiskt rätt trist. Här hemma brukar det jämt vara tvärtom, jag har bara tillbehör men aldrig något kött, haha. Vi kanske ska kombinera våra kök :)



Jag ses gärna imorgon om du har tid iaf! Jag kan väl höra av mig imorgon. Hur tidigt vaknar ni?

2011-02-28 @ 14:48:18
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja vet hur d e å ja känner me dig ;-)

Ja jobbar tyvärr på som vanligt, lov eller inte :-(

Annars hade ja mer än gärna dejtat lite även om mina kortbenta e tokläskiga ;-)

2011-02-28 @ 16:53:23
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, Malin dig har jag planderat.



Johanna: Vi är typ redo att träffas vid nio, halvtio. Ska vi ta pulkabacken om det inte är för kallt?



Karin: Det är ju synd vi har så långt ifrån varandra.

2011-02-28 @ 20:29:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0