Tråkig söndag trodde jag

Men så blev det inte!!

Mamma ringde och sa att pappa ville komma och fika, så blev det! Alltså både mamma och pappa kom men det var pappas idé.

Nelly och jag var ute och busade när de kom. Hon åkte spark fram och tillbaka på vägen och vi hade så roligt ihop!
Sen blev det lite lek med mormor i lekstugan och sen in och fika.
Det är så skoj att Nelly nu börjar bli lite mer för morfar oxå! Annars är hon ju lite emot män över lag..

Jag lyckades även få bjuda på kvällsmat!! Vet inte hur många gånger jag frågat och fått nej..
Men idag stannade de och åt asiatisk lax och bulgur med oss! Ja mamma åt sina tråkiga grönsaker hon.;-) Den där dieten slutar hon visst aldrig med... Fast hon åt faktiskt en bulle idag iaf! Heja!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jasså du "korvpratarn" håller i diteten :)

2011-02-06 @ 23:16:23
Postat av: Linda

Jo du! Hon funderade om hon skulle skicka med lite korv till dig här för ett tag sen...;-)

2011-02-07 @ 10:00:29
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0