Sovit, fått besök och Donken

Konstiga jag...
Är fortfarande inte alls pigg. Har aldrig varit så här matt i kroppen vad jag kan komma på.
Efter lunchen skulle Nelly och jag gå ut hade jag tänkt. Men när Tomas kom hem slängde jag mig på sängen för att vila någon minut. Där somnade jag tydligen...
När jag vaknade var det alldeles tyst i huset. Kolla in på soffan och där låg de andra två och sov.;-)
Inte bra att Nelly sover middag men så kan det gå med 2 trötta föräldrar.
Fick liv i henne när jag mutade med godis. (Tur det var lördag);-)
Sen klädde vi på oss och gick ut i den härliga solen!

Hann inte vara ute länge så fick vi besök.
Det var Patrik, Rosita och William som kom! Jag som sagt alldeles innan att hade jag orkat hade jag tagit en promenad till dem.
William och Nelly lekte lite sen gick vi in och fikade.

De åkte hem och Tomas drog till kossorna.. Dags att börja med mat men jag kom inte på något bra att laga till.
Tiden gick och syrran frågade om vi skulle med på Donken.
Inge vidare där tycker jag men då slapp jag ju matlagningen iaf.;-)
Jag var inte ett dugg hungrig och magen börjar kännas krånglig igen.....:-(
Hade det inte varit för att syrran hade ögonen på mig så hade jag inte ätit något. Men nu såg ju den stränga systern till att jag skulle ha nåt i magen så det blev en burgare för 10 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0