Sjuk

Ja tydligen var det dags för mig att bli sjuk. Fick feber igår och det är inte ofta jag har..
Hade jätteont i kroppen och mådde inte alls bra.
Men först när jag varit ner i källaren och eldat och skulle upp igen märkte jag att något var tokfel. Orkade knappt gå uppför trappen!?
Kollade tempen och låg på 38,3. Brukar inte bli så värst medtagen av feber men det är väl för jag håller på att bli gammal kanske?;-)

Tur som jag hade så var mamma på väg hem från syrran och erbjöd sig att komma och hjälpa mig.
Tack snälla mamma för att du finns!!:-)
Så jag låg mest i sängen/soffan medan hon roade Nelly och lagade mat.
Idag måste jag dock på AF så det var bara att försöka få i mig lite frukost och hoppa i duschen.
Feberfri och kände mig rätt pigg.
Men efter att jag varit uppe en stund kände jag att jag inte är så pigg ändå.:-(

Nu har iaf mamma och hem och jag får klara mig själv igen.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0