På begäran

Karins lilla William hade missat att titta på den fina blomman jag fick av dem när jag fyllde år. Så nu har jag lovat dem att den ska visas här!;-)



Knäppte kort på de andra blommorna oxå.

Den här fick jag av Tomas mamma och pappa.



Denna av Cissi och Lasse! (Har dock rättat till stänglarna lite nu i efterhand;-))



Syrran var faktiskt den enda som köpt en bukett!



Av mormor och morfar fick jag en lten figur istället för blommor.



Blomman från mamma och pappa visar jag både med och utan cellofan.;-) Jag gillar sello så enormt mycket!






Tänk så mycket fina blommor som nu pryder vårat hem!:-)
Tack allesammans!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Fina blommor! Låter som att du fick en riktigt bra dag igår trots allt :)



Ang teburkar så lät det som en bra idé där med syltburkarna, smartare kanske att ha en lös etikett så kan man bara byta den helt enkelt! Smart :)

2011-03-01 @ 08:01:36
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0