Ibland lever jag på hoppet

Nelly och jag bakade en kaka idag i hopp om att få främmande på eftermiddagen.
Men alla tycks vara sjuka eller jobba/gå på dagis...

Så vi sket i den där kakan.;-)
Lurade med oss syster med barn till Hofors på kondis istället.

Någon Nelly fick jag förstås inte med mig hem.. Hon skulle åka med moster hon! Jag försökte verkligen övertala henne att åka med på buggen men si det gick inte!

Så Tomas och jag åkte själv på buggen och jädrar va jag blev trött på slutet.;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Nemen, om jag hade vetat det då. Vi var hemma från dagis igår eftermiddag. Fast vi kanske fikade för dåligt sist? :D

2011-02-19 @ 08:59:27
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja ni fikade lite för dåligt.;-) Nä då..

Tänkte på er men trodde ni hade fullt upp. Fortsätter inskolningen nästa vecka?

2011-02-19 @ 09:21:23
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0