Helt slut efter en härlig dag!

På förmiddagen fick Nelly och jag besök av Maria och Magnus. De lekte med Nelly och så var de ut en sväng och busade.
Medan de var ute passade jag på att hänga tvätt och göra lunch. Så skönt med lite avlastning!

Efter lunchen åkte vi (Nelly och jag) till syrran på fika och lek. Även Malin och Tove var där.
Barnen lekte och vi mammor pratade och fixade lite med datorn. Min syster förstår inte att hon behöver google reader men nu så hoppas jag att hon kommer på andra tankar.;-)



Massa fika mofflade vi i oss... Malin stod för det fina upplägget.;-)
Förutom allt det här goda bjöds det på tårta och blåbärspaj oxå!



Barnen härjade på och hade skoj!



En gullig och glad Albin!



"Stor" och fin Alice!



Min underbara!



Sist men inte minst, söt-Tove!

När vi skulle åka hem ville Nelly ha med sig Alice och det lyckades hon med.;-)
Så vi bjöd dem alla på mat inklusive Malin och Tove. Pontus och Wilma är i Hamrånge så de var inte med.
Det behövs verkligen storhandlas här men jag fick ihop en riktigt god måltid av det lilla jag hade hemma!
Bjöd på fläskkotletter, kokt potatis och kantarellsås.

Sedan lekte barnen vidare. Malin blev oxå med i leken...;-) Hon var sjuk och undersöktes länge och väl. Tillslut så födde hon ett litet barn.;-)





Bjussar på 2 fina bilder till idag när jag ändå är i farten!:-)



Alice "räddar" Nelly från katten Ove.;-)



En riktigt glad Albin på väg hem från moster som matat honom med ost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0