En liten önskelista

Några har frågat mig om vad jag önskar mig på min 30-års dag.

Det jag helst av allt önskar är att min släkt och vänner kommer och fikar!
Men vill man absolut köpa något så kommer lite tips här.;-) Främst till min syster.

Jag vill gärna gå på spa så ett bidrag till det skulle jag bli glad för. (Presentkort)
Sommarens söta (Bak/mat-bok typ)
En stor, fin blomma till det lilla/avlånga fönstret i köket
Skönt nattlinne med lång ärm att mysa i när jag internetar på kvällarna ;-)
5 liters kastrull från Ikea
Sängkläder med kvalité (Typ från Hemtex eller presentkort)
Avlång sockerkaksform (Sån där gammeldags silvrig/grå typ)
Tumvantar eller tumhandskar (Fryser jämt om händerna så alla sorter är välkomna)

Men kom ihåg att det går alldeles utmärkt att komma utan present!

Några som vill fira mig och inte kan på min födelsedag kommer den 20:e istället.
Skulle vara lite bra att veta typ hur många som kommer när men sånt vill väl alltid en perfektionist ha koll på...;-) 

Kommentarer
Postat av: Malin

När vill du att man ska komma?

2011-02-08 @ 10:59:03
Postat av: Tessa

jag dyker upp på söndagen, tar ev med barnen.

2011-02-13 @ 20:37:25
URL: http://terwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0