Cola-beroende

Nu har jag varit utan cola i 2 dygn. (Nästan)
Drack 2 klunkar idag..

Mina magbekymmer känner nog de flesta till.. De har gjort sig väl påminnda de senaste 2 dygnen.
Igår hade jag feber oxå..
Undra om det är som flera läkare gissat under åren. IBS?
Jag vill inte ha några fler sjukdomar så klart, det räcker bra som det är. Men visst skönt om jag skulle få veta vad som är fel och kanske att det går att få någon lindring?

Det som är bra är iaf att jag inte druckit läsk!
Funderar på om jag ska försöka sluta med det helt ett tag. Kanske att magen blir bättre då oxå?
Ja vi får se hur länge jag håller ut och vad jag bestämmer mig för.
Aldrig bra med ett beroende iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0