Städning och Hamrånge

Idag har jag legat i med städningen!
Kände mig till och med nöjd med min insats.:-)
När jag städat klart skulle jag åka och hämta Nelly och Alice i Hamrånge men då kom Tomas och skulle ha bilen.
Så medan han var och köpte murbruk eller vad det nu var så gick jag på loppis.
Gjorde fynd oxå!;-)

När jag kom till Hamrånge så blev det lite fika sen åkte pappa och jag till skogs för att plocka svamp!
Men jag tror vi blev lika besvikna båda två..... Möjligtvis att vi fick ihop 1½ liter tillsammans.
Inte var det fina fräscha svampar heller..
Jag lämnade mina i Hamrånge eftersom att pappa hade mer än mig.

Åt god, grillad kvällsmat och sen for vi hemåt efter att barnen lekt lite.
Nelly somnade förstås i bilen men Alice och jag pratade så hon höll sig vaken hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0