Härlig helg!

I fredags åkte Nelly med sitt dagis till Boulognerskogen i Gävle och lekte och hade mysigt. De åt på Mc Donalds och sedan hämtade mormor henne och åkte buss till Hamrånge.
Jag hade jau haft planer på att åka till Furuvik eftersom att Jill Johnson skulle spela där.
Istället blev det Tomas som åkte dit..
Jag ringde Malin och bad om en spelkväll istället.;-)
Blev inte så sent faktiskt men roligt var det iaf! Jag vann ju båda spelen!;-)
Även jag övernattade i Hamrånge.

På söndagen fick jag med mamma till Norrsundet för att köpa färsk fisk till lunch!
Iblande längtar jag efter det! Går ju inte att få tag i hemma vid oss...

Vi åkte hem igen i 14 tiden och Nelly var så trött att hon somnade...
När även Tomas kommit hem tog vi en vända i skogen för att leta svamp.
Lite för torrt kan man säga för att svampen ska trivas...
Blev kvällsmat på Monroes med syrrans familj!
Lek i parken vid drömfabrinken hann vi oxå med innan vi for hemåt igen.

Idag har jag fixat och donat inför Me&i-visningen.
Bakade en del och det verkade uppskattat!
Alice stannade kvar och lekte med Nelly och sedan skjutsade vi hem henne och grattade Patrik en dag för tidigt.
Han fick en tygkasse ur Blå vit-serien med lite rödvin och tilltugg i.;-)

Nu blir det bloggning och bärs! Haha..

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Funderar på att vara värdinna annars så kanske jag får lite rabatt istället :)

2011-08-15 @ 15:46:18
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0