Borde sova men vill blogga..

Inlägget som jag började på i receptbloggen för typ 3 dagar sen är nu postat iaf!:-)
Var ju nå krångel när jag höll på sist..

I morse ringde jag HC för att jag är lite smått orolig över min Nelly.
Hon klagar väldigt ofta över magont...:-( Igår hade hon även ont i ryggen plus att hon då och då säger att det svider när hon kissar.

Jag ringde även och pratade med mottagningen som ska kolla till min mage.
Skulle bli kallad inom 28 dagar från remissen blev skriven.
Det hade det gått redan när jag fick hem brevet därifrån....
Nån kallelse har dock inte fått än och då har det gått ca 70 dagar nu....
Men när jag ringde så fick jag en tid i september iaf. Har ju dragit lite på att ringa för jag vill inte göra den där undersökningen.... Men samtidigt vill jag ju....

Med Nellan var det rätt bra iaf. Hon hade lite för mycket vita blodkroppar i urinen men det verkade inte vara nån fara. De skulle skicka urinprov på odling och höra av sig om det visade nåt.

Efter kvällmaten träffade vi kusingänget, moster och mormor i Hammarby lekpark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0