Sommarjobb!!

Intervjun idag var inte direkt en intervju.;-) Men det viktiga var att jag fick jobbet!! Tror ni att jag känner mig stolt!?!?!?
Som jag kämpat och givit upp och käpat och hållt på.
Visst det är "bara" ett sommarjobb men det är alltid en början!
Jag kommer gå introduktion den 28:e denna månad sen får jag börja en timanställning och gå på heltid ungefär vid midsommar! Sen får vi se hur länge det varar men ungefär till mitten/slutet av augusti som det låter.

Jag valde att inte skriva på några papper idag på grund av lite olika anledningar. Bland annat så skulle det vara trevligt om jag fick jobb på närmare håll. Sen är det så att det inte kommer funka så jättebra med dagis och Tomas.. Min arbetstid är till klockan 17 och då stänger ju vårt dagis.
Sen det största problemet av alla... Dagis tänker visst hålla stängt i 4 veckor.. Då kommer vi erbjudas plats på det kommunala dagiset och det känns inte som någon bra lösning för oss...........:-(

Jag själv kommer ihåg att jag fick vara 2 veckor på ett dagis en sommar när min dagmamma hade semester. Jag kommer än idag ihåg hur jobbigt det var...

Kommentarer
Postat av: Katarina B

Trist med dagiset, vårt ska oxå vara stängt i 4 el 5 v så då måste Eve och Elo vara i Storvik, snacka om omväg på minst en mil enkel resa :-( plus att Eve verkar vara i en otroligt känslig period nu så det är ju inte ens säkert att hon accepterar att bli lämnad på ett nytt ställe......

2011-04-15 @ 22:24:29
URL: http://www.huskysens.blogspot.com
Postat av: Linda

Nej, vad jobbigt för er.. Mycket krångel med semestertider..:-(

2011-04-15 @ 22:54:52
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Men vänta nu, VEM har bestämt att vi ska ha på kommunalt? Jag gav på förslag till Micke igår, att de två nyanställda kan jobba de veckor som de andra har semester, är det så få barn så kan väl dom två gå fm/em så ska det väl gå att ha öppet?

2011-04-19 @ 08:01:39
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Det är persolnalen som säger så.. Jag tycker oxå att det borde gå att lösa. Om inte annat men en av de nya och en ordinarie...

2011-04-19 @ 08:56:25
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0