Skitbil

När jag ringde runt och frågade om hjälp på olika verkstäder idag frågade de vad jag har för bil. Varje gång höll jag på svara en skitbil.. Men istället svarade jag: Volvo v 70 D5..

Bilskrället ville inte starta när Nelly och jag skulle hem från Sandviken.
Jag vet fortfarande inte vad det är för fel på skiten men den står iaf på Samuelsson bil just nu. Hade tur och fick hjälp av Magnus att bogsera dit den. Väldigt snällt av honom!

Den här veckan har Nelly påsklov och det skulle ju vara skoj om vi kunde ta oss någonstans då. Hoppas att det är ett litet skitfel bara. Men dessvärre tror jag att det kommer bli dyrt..... Men det är klart det kanske kan åtgärdas fort ändå.

Kommentarer
Postat av: Lotta J

bläh, bläh, bläh för skit-bilar!!! *morr*

Hur va krog-vändan??? *nyfiken*

2011-04-19 @ 08:37:34
Postat av: Linda

Tack för morret! Kanske det hjälper om vi är många som hatar bilen?;-) Ska göra ett inlägg om krogvändan bara jag får tid! Blir inte så mycket datatid nu. Vi är mycket utomhus och cyklar och grejar!

2011-04-19 @ 08:58:01
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0