Lite av varje

Har varit till tanläkaren och fått beröm idag!
Fina tänder och fin tunga. Jag kan bara inte förstå hur en tunga kan vara fin!? Tungor är äckliga!

Bakade apelsinrutor till Tupperware-partyt och städade av lite medan Nelly var på dagis.
Efter dagis åkte vi hem till Nellys dagiskompis Oscar. Där fick vi gott hembakt surdegsbröd till mellanmål!
Jag blev sugen att prova baka sånt jag med. Men jag tycket att det verkar struligt att sköta en surdeg och planera baket.

Partyt på kvällen gick bra, det blev inte så många gäster men vi hade iaf trevligt!
Mammas kompis Carina kom och det var då riktigt skoj! En fin blomma hade hon med sig oxå.

Jag har blivit kallad till arbetsintervju på fredag!! Jag ska till Falun på Nomor och hoppas på att få jobb!
Håll tummarna för mig nu snälla rara!!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag håller både tummar och tår! Synd att jag inte kunde komma igår, hade verkligen velat det. Men det får väl bli nästa gång då! Verkar som att jag får mest kvällar just nu, men det är ju bra för plånboken i alla fall.

2011-04-14 @ 21:48:47
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack för "hållningen"! Förstår att det är tråkigt med mycket kvällar men som sagt bra för plånkan!

2011-04-14 @ 22:17:37
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: carina

Hej tjejen!



Jag har 2 st tävlingar på min blogg där man kan vinna en valfri film, smink,locktång,nagelpiercing och 4-pack ringar.



Kika in vettja!



Kram

2011-04-16 @ 11:16:29
URL: http://cmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0