Krogkvällen!

I lördags var ju jag på fest och på en KROG! Tänk de ni!
Klarade till och med av att vara vaken tills alla andra gav upp.;-)
Det var min barndomsvän Fia som fyllde 30 år.

Jag firade på rätt rejält men hejdade mig i tid så som jag brukar göra!:-)
Skulle faktiskt vara skoj om jag hade haft nån bild på mig själv från den kvällen.
Jag drack öl, baileys, whisky och jäger. När jag tänker på mängden jag drack så borde jag varit riktigt full men det blev jag tack o lov inte!
Vi dansade och jag tjoade.. Sen tog vi en taxi till krogen. Vi hade så gott som bestämt oss för Harrys trodde jag men väl i taxin skulle vi bisst till Bilagan. Min stora skräck!
Det var ungefär som jag trott där men rätt roligt och intressant ändå!;-)

"Lurade" även dit Emmy, Magnus, Rita och Jimmy.;-) Trevligt att det kom lite normalt folk dit!;-)
Magnus sjöng karaoke och det gjorde han riktigt, riktigt bra!

Jag träffade på massa gamla "kändisar" Många från Hamrånge och även en del andra. Skoj att prata med dem iaf. Hade jag nog knappast gjort nykter.

Hade jag velat ha ragg den kvällen hade det inte varit nå problem. Herregud va mycket konstiga människor det finns!? Känns ju skönt att det finns nån som skulle vilja ha mig iaf.;-)

Det var bestämt att jag skulle sova hos Fia eftersom att jag är rädd att åka nattbuss själv. Vi fick skjuts av en fin Merca.;-)



Hem till Fia kom vi iaf och det var det fler som gjorde...
Blev efterfest där. Jag tröttnade på en person och gick och la mig. Sova gick förstås inte.. Vid 4 tröttnade Fia och sa till om att hon skulle sova och att alla fick gå därifrån.
Sällt av mig att ta Fias säng va? Hon fick sova på soffan.;-)

7.10 vaknade jag med lågt blodsocker och smög ut i köket för att stoppa i mig Banansatårta..
Somnade om och sov till strax efter 9 då kära Emmy ringde och frågade om jag ville åka med dem hem. Förstår inte att de var så morgonpigga!?!?!

Jag blev kvar men kunde tyvärr inte somna om...

Blev hämtad av Nelly och Tomas på Bygg Max vid 12-tiden och så åkte vi till Max och åt lunch.
Sen var det brådis kan man säga.. Nelly skulle till faster och vi till dagis på årsmöte och städdag.
Jag var väldigt trött men annars gick allt bra!

Var nog det mesta om kvällen.;-)

Bjuder på en bild på Lena och Fia!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm...haha:) Linda Va så kul att du kom:) Du får maila över lite bilder, för jag fick inga knäppta..konstigt :P

Så ska jag höra me dom andra, nått bildbevis måste vi ju ha på att du var här och fira min 30 års kris:)

2011-04-19 @ 23:02:20
Postat av: Lotta J

kul,kul,kul!!!!!!!!!!

2011-04-20 @ 08:10:47
Postat av: Jennie

En typisk merca! Finare än så blir de inte...

2011-04-20 @ 13:18:47
URL: http://jenniebenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0