Kompis

Nelly tog sig en rejäl sovmorgon i morse. Hon vaknade 8.50 och då hade hon sovit i 12.5 timmar.. Jag var orolig kan jag säga... Var in och kollade så att hon andades efter att jag varit uppe ett tag. Då hade både hemtelen och mobilen ringt och jag hade nysit typ 5 gånger på rad.

När hon vaknade berättade jag att vi skulle få besök och frågade om hon kunde gissa av vem.
Hon gissade på Alice men när jag sa att det är en gammal tant som kommer då utvrister hon: MORMOR!!:-)
Och det var så rätt det kunde bli!;-)

Även Alice kom faktiskt men det var inget jag visste då. Hon ringde och frågade om hon fick komma och leka.
Hon var här över fyra timmar men jag tror båda tjejerna var lika besvikna över att de fick leka så kort stund.;-)
Det är härligt att de gillar varandra så mycket!

När jag frächat till mig och vi stoppat i oss lite kvällsmat åkte vi till Järbo på bugg!
Tomas hängde inte med, han måste visst jobba.
Nelly trivdes som vanligt och ville inte åka hem. Hon skulle stanna jättelänge sa hon när jag frågade om vi skulle åka hem.;-)
Vi fick nämligen dansa så länge vi orkade idag för Ella hade slagit ihop oss med träningsgruppen.
En grej som var rolig idag var att vi fick "stjäla" killar av varann idag.
Alltså det gick till så att de som hade en kille att dansa med började med den. (Det är alltid brist på killar)
Sen fick man gå emellan och "ta" killen från vem man ville.
Först kändes det bara läskigt och konstigt men sen blev det skoj!
Var ju även bra för att få träna på att bjuda upp faktiskt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0