Har kommit underfund om att vi är bilberoende..

Idag hämtade jag ut bilen från Volvo. Har varit utan bil i 10 dagar nu....
Några gånger har jag fått låna Tomas bil och några cyklat.
Visst går det bra att cykla många gånger men det krävs lite planering och ork.
Jag vill iaf aldrig mer vara utan bil så länge jag bor där jag gör!

Inte var det bilen det var fel på heller. Det var mig....
Jag har gjort det jag trodde att det bara var puckon som gjorde.. Jag har tankat fel bränsle!? Kan bara inte fatta det!?
Otroligt onödigt och klumpigt och framför allt dyrt!
3500 kronor skulle Volvo ha för att de tappat ur och bytt bränsle, fatta!
Dessutom så försvann det ju en del pengar på bränsle oxå...

Men, men, nu har jag bil igen iaf!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0