Bonitolog/ansiktszonterapi

Hos bonitologen fick jag veta några saker. Jag behöver dricka 12 dl vatten på en dag, rent vatten alltså.
Jag behöver probiotika och så har jag lite brist på B6.
Hon sa även en del mer men det blir så luddigt att skriva om det här.

Zonterapin var superskön och jag hade lätt somnat om jag fått lega kvar där.
Jätteskön anstiktsmassage var det. Kommer inte ihåg hur hon sa men det var nåt med njurar och hormoner men det visade mest på magen. Så hon "behandlade" den lite och sa att det kunde bli bubbligt/fart i magen eller så tvärtom. Så klart så tyckte hon att jag skulle gå några gånger till för att reda ut magproblemen.

Hann även med en fika med Malin och Lina mellan besöken! Trevligt att prata med dem en stund!

På kvällen här tog jag en promenad med Maria, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0