Besök

Innan jag hämtade Nelly från dagis ringde Alice och bestämde att hon skulle komma och leka!
Så när jag hämtat Nellan gick jag in och gjorde i ordning lite mellanmål/fika. Det blev frukt, bullar och saft.
Barnen lekte ute och syrran och jag njöt i solen och av att se barnen leka!
Nu har det äntligen tinat i sandlådan oxå!

Vi gick en sväng och tittade på grannens hästar efter att ha lyckats övertala Pontus.;-) Han ville däremot till kossorna så vi besökte även dem!

Jag spanade rejält i diket och fick se det jag ville! Nu har tussilagona kommit upp!:-)
När vi kom hem igen var klockan i 16.30-tiden. Så jag bestämde mig för att bjuda syrrans familj på mat.
Tyvärr blev det ingen succe. Det var en färsgratäng med pasta som Karin gett mig receptet på. Jag tycker att det var helt vanlig ok vardagsmat. Men barnen var inte överförtjusta tyvärr..
Recept finns på yramammansrecept!

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Ja, ni såg ut att ha det riktigt trevligt i solen med ert utefika! Tjuvkikade på er när jag åkte till jobbet ;)

2011-04-04 @ 22:45:24
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0