Öppen gård (bilder)

Idag har vår lilla familj varit på öppen lantgård i Hedesunda!
Längtade tillbaka till kossorna lite för en stund.. Mysigt men slitsamt jobb är det ju.

Parkeringen var en bra bit från gården så vi fick åka traktor och vagn dit.
Mysigt det!





En kanonbra visning av ladugården fick vi också!
Blev tyvärr inte några bilder där..

Nelly fick rida innan vi åkte hem och det är då lika populärt varje gång det! Mamman stackaren går bara och tänker på hur tråkigt hästarna ska ha....;-)







Jag önskar att jag kunde beskära kortet så att ni slapp se hemska mig... Men jag tyckte bilden var så mysig med Nellys härliga min så det fick vara värt att visa bilden iaf!

Blev en så kallad "kiksväng" på vägen hem... Fast svängen slutade i Gävle.;-)
Vi handlade lite på Jula och City gross. Mat på Max blev det och till Nellys stora förtjusning fick hon hoppas lite i hoppborgen utanför Max!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0