Underbara fredag!

Det var inte längesedan jag inte hade någon favorit dag. Eller jag har för mig att jag hade måndag lite som en favo bara för att då "fick" jag träffa folk igen.;-)
Nu är det helt klart fredag som är min favorit!!

Idag har vi haft besök av Johanna, Leo och Ronja. Trevligt! De var dock lite dåliga på att fika.;-)

Strax före 17 så åkte vi mot syster för att äta tacos där och lämna av Nellan. Tänk vilken underbar och fantastisk syster jag har!

Dålig väg var det till Järbo... Vi kom sent till buggen men det är det ju många som gör. Som det brukar sägas, bättre att komma sent än inte alls!
Vi buggade järnet och jag skulle vilja ändå mer!!

Men det var bara att sätta sig i bilen och åka samma dåliga väg tillbaka...
Blev kaffe hos syrran för Tomas del. Nelly skulle nog gärna flytta in där borta, hon lägger till och med sina smutskläder i deras tvätt!?

Efter massa tjat från mig så fick jag till slut med mig både Nelly och Tomas till bilen. Blev en liten kiksväng för att titta på vägar oxå. Tomas har ju plog/sandnings-jour.

Kommentarer
Postat av: Johanna Friman

Förlåt då, men det var faktiskt min andra fika för dagen + att jag väntade en till på kvällen :P



Ska försöka skärpa till mig! Leo hade skojj i alla fall (och jag också :P).

2010-11-13 @ 00:00:11
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Malin

vad rolig nelly är!

2010-11-13 @ 01:10:18
Postat av: Linda

Johanna: Vi får ta och ses snart igen så att de får leka!

Malin: Ja hon är faktiskt det!:-)

2010-11-13 @ 12:28:26
URL: http://yramammansrecept.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman

SV: Ja, jag gillade också den som var innan, men kände att jag behövde lite ljust och fräscht! :)

2010-11-13 @ 12:40:47
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0