Surrigt

Har så mycket att skriva känns det som men jag får liksom inte ihop det... Inte på nå bra sätt iaf...
Sömnbrist känns det som att jag lider av nu, kom nog efter från igår. Sov mellan 2.30 0ch 7.15 igår natt.
Har bakat kärleksmums med hjälp av Nellan på morgonen och nu är hon med pappa och lämnar hönsmat hos en farbror.
Sa till Nelly i morse att imorgon kanske mormor kommer. Blev tyst nån sekund sen skriker hon "gunga mommo!" och skrattade.
Lite senare pratade jag med min mamma i telen och Nelly ville prata med mormor. Så då bestämde de att de ska gunga och leka i sandlådan imorgon om det inte regnar.
Själv ska jag till en sjukgymnast imorgon det är därför mamma ska komma. Jobbigt att ha med Nelly på nå sånt.
Nu väntar jag på att familjen ska komma hem och äta lunch sen ska vi nog åka till Gävle för Tomas ska klippa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0