Sjukgymnasten

Idag äntligen fick jag komma till en sjukgymnast igen!
Till och med hon som jag va till tyckte att jag va i behov av det.;-)
Hann inte vara där särskilt lång stund innan jag fick höra att "här har vi mycket att jobba med".
Hon påstod att jag är överrörlig? Själv tycker jag att jag är stel...
Men annars tyckte jag att jag fick bra förklaringar till varför jag har ont och är yr.
Kändes som att den här "tanten" lyssnade och tog mig på allvar och hon hade lite uppgifter som jag ska träna på. Den här gången ska jag försöka att göra övningarna mer än 2 gånger oxå....;-)
Har redan 2 till besök inbokade och det känns bra så att det kommer igång ordentligt!
Fick även 6 ackupunkturnålar idag. Lät som det kommer bli fler efter hand.. Jag tycker att de är lite läskigt måste jag medge. Har fått ackupunktur förr men det här va inte alls lika.. Förr fick jag 10 nålar i ryggen och en i handen och så fick jag ligga på mage då. Idag fick jag 2 nålar i huvudet, 2 i nacken och 2 lite längre ner kan man säga. De i huvudet va jag hemskt rädd för! Sen säger människan att jag ska lägga mig på RYGG!? VA! Utbrister jag... Nej det går ju inte! Hon skrattar och säger " du jag har gjort det här förr"!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi verkar lida av samma problem du och jag... jag är också överrörlig, trots att jag tycker det känns tvärtom...

Har också fått en del övningar att göra... men har jag gjort dem?!? Svar NEJ... :(

2010-05-18 @ 10:05:48
Postat av: Tessa

Skönt med nån som lyssnar o tar en på allvar.

2010-05-18 @ 14:34:55
URL: http://terwa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jasså Lisa, onte skoj... Men försök att göra övningarna jag tror att det kan vara klokt!



Tessa: Ja men verkligen!

2010-05-18 @ 15:12:57
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0