Min snälla mamma

Jag har nog påpekat det här flera gånger förr men det tål att upprepas!;-)
Min mamma måste vara världens bästa!!
Idag har hon varit här och hjälpt mig med städning och att passa Nellan. Vi har även dragit lakan och sorterat Nellys kläder, det va en del som hon vuxit ur men det går fortfarande inte att stänga lådan på byrån....:-/

Just det! Jag köpte inget till Nelly på me and i-partyt!
Fick en gratis t-shirt till henne för att jag hade visning nu i maj.
2 örngott fick jag för att jag blev "storkund" och för att det var min andra visning för säsongen.
Köpte en geisha t-shirt och en geisha tunika åt mig själv, dock med 300kr i värdinnerabatt!
Så ikväll fick jag mycket för lite pengar!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0